söndag 30 januari 2011

Dags att börja med bloggen.

Nu ska det filas lite på bloggen inför den kommande kullen. Ska fundera på layouten, och vad ska finnas med mm. Så vänta er inte för mycket än. Det blir nog bättre framöver. ;-)

Min äldsta rysshona "Sally" ska få sin femte kull i mitten av februari och jag tänkte använda denna blogg för att få ut info och bilder till er som vill se och läsa om nästa Tsaritzas-kull. Det blir den 22 kullen och kullen är efterlängtad må ni tro.

Sally heter egentligen S*Glasskattens Cherry Cool och den blivande pappan till kullen heter FIN*Miminkans Leonid och är en mycket snygg rysshane. Hans mamma (FIN*Miminkans Julija) blev jag väldigt förtjust i när jag såg henne på SW för några år sedan. Båda mamma och son har en bra rysslook i mina ögon. Så jag blev naturligtvis otroligt glad och stolt när jag fick möjlighet att använda honom till min hona.

Det här var början på min bloggkarriär...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad kul Eva,
Ska följa din blogg och era äventyr med spänning.:)
Massor av k-jamisar
Camilla

Christina sa...

Äntligen!

Hoppas skriva samma sak här om dryga två veckor :-)