onsdag 23 november 2011

Pärlan är duktig...

och kanske även hennes matte. Nu har vi varit på Pärlans sista utställning som ungdjur. Nästa gång så ställs hon ut som vuxen. Det ska bli spännande!

På lördagen på Järva Kattklubbs utställning blev Pärlan NOM och på söndagen knep Zelda ett NOM. Grattis Christina. Jag är så stolt och glad!
Att under en helg få umgås med trevliga människor och njuta av att hotellet man bor på är i anslutning till utställningen är ju inte helt fel. På söndagen tog jag hissen ner till bottenvåningen och installerade Pärlan. Därefter njöt jag av en lång hotellfrukost utan att ha gått ut i kylan. Härligt...



Här en bild på Pärlan (9 mån) som är tagen av Christina Linder på söndagen. Fin bild på Pärlan eller hur?

1 kommentar:

Pippi sa...

Fin hon är Pärlan. Jag har tjatat på mor min ang fotona på Dante men det går tröööögt......

Mvh /Pirita